Semla!

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Jag älskar semlor! Jag äter alltid den traditionella men nu när det har kommit så många andra varianter så skulle jag gärna testa dem också. Vet att det finns med choklad och hallon till exempel. Magnus Johansson gjorde minisemlor i Nyhetsmorgon i morse där mandelmassan smaksattes med lakrits och citron. Nu är jag inget fan av lakrits men tyckte ändå det var en kul idé. Jag vet också att Leila Lindholm brukar göra semlor med en massa gjord på solrosfrön eftersom hennes son är nötallergiker. Mycket smart! Det skulle jag gärna testa bara för att smaka skillnaden.
 
Semlan här ovanför var den jag åt ikväll. Oscar och jag promenerade till Fruängen och köpte semlor på kaféet där tidigare idag. Skönt väder var det också så Oscar sov hela promenaden och sen en lång stund hemma :)

Postat av: mamma

Ja, det är gott med semla. Vi åt också det ikväll:)

2014-03-04 @ 22:05:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: