Fransarna

Bild från Instagram
 
Jag har ju snackat lite innan om att jag går och gör fransförlängning regelbundet. Här kan ni se bilder på hur de ser ut. Linn som gör dem fotade senast jag var där och la upp på Instagram. Den övre bilden visar hur fransarna ser ut när jag kommer dit och ska fylla på. Den undre och de mittersta ser man hur det ser ut efter en påfyllning. Är man duktig och sköter om dem så ser de med andra ord ganska bra ut även efter 4,5 veckor som det blev sist.
 
Jag ångrar verkligen inte att jag började göra fransarna nu när jag är mammaledig. Jag hade ju aldrig målat fransarna varje dag annars. Men det är så skönt att få möta ett piggt ansikte i spegeln, speciellt efter en jobbig natt. Dermanova är för övrigt en väldigt trevlig liten salong som erbjuder alla möjliga skönhetsbehandlingar. Att göra fransarna kostar 995 kr första gången och påfyllning kostar 595 kr. Det rekommenderas att det går max 3-4 veckor mellan gångerna.
 
På mig är fransarna 10 mm långa med några kortare närmast vrån och några längre längst ut. Testa om ni som jag inte orkar/hinner måla sig så ofta nu för tiden men ändå vill känna sig lite extra vardagsfin. Det här är alltså inte ett sponsrat inlägg, jag är bara väldigt nöjd :)
 

Postat av: MATILDA

fint :)

Svar: Tack! :)
Anna

2014-03-03 @ 15:07:37
http://matildays.forme.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: