Älskling fyller år

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Igår fyllde min fina man år. Då måste man såklart har rosor hemma. Jag och Oscar tog en promenad med flera stopp på vägen. Bland annat i Fruängen där jag för första gången köpte en färdig bukett med rosor. Innan har jag bara köpt lite större lösa rosor så det blir spännande att se om dessa håller lika länge.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Födelsedagspresenter måste man också få på sin dag. Helst på sängen. Det här hemmagjorda kortet var en av presenterna. Tyckte det blev ganska fint :)
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Den här skålen på fot blev jag väldigt glad när jag hittade på Ikea här om dagen. Har länge velat ha en lite större finare skål i glas på fot att till exempel ha praliner i. Den här kostade bara 69 kr och kommer användas flitigt i både vardag och till fest. Tips tips.
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Middag lagade jag också till födelsedagsbarnet. Det blev Paolo Robertos pasta al forno. Utan selleri i såklart. Väldigt väldigt gott! Idag fortsätter vi firandet av både make och svärmor med middag hos henne ikväll. Det blir trevligt! :)

Postat av: mamma

Vilken fin skål, och gratängen ser jättegod ut :)

2014-03-23 @ 18:49:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: