Spontanfika

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Idag fick jag och Oscar ett spontant fikabesök. Vilken tur att jag ändå var på väg till affären när jag fick samtalet så att jag kunde handla med mig lite gott att bjuda på :)
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Det var Oscars gammelmormor och gammelmorfar (eller gammo och goffa som de också kallas) som ville titta förbi innan de skulle åka iväg till sitt lantställe. De hade inte träffat honom på en månad ungefär så det var på tiden. Oscar växer ju så fort nu och utvecklas på många olika sätt. Kul att de passade på och bjöd in sig själva tycker jag! Johan får de träffa en annan gång för han kommer hem från San Francisco först tidigt imorgon. Han hade räknat knasigt och kom alltså inte hem imorse som jag hade trott. Himla typiskt kände jag igår när han ringde, men nu har ju nästan hela den här dagen också gått :)

Postat av: Lotta

Hej Anna!

Tack för att du skrev så fint hos mig! Det gjorde mig mycket glad och värmde inombords.

Jag fotar med Canon EOS 60D och redigerar oftast i iPhoto (kontrast, färg och lite skärpa) - vill vara försiktig och inte ta bort känslan i bilden.

Jag bor i USA sedan 2005 och arbetar med relationsmarknadsföring i en global organisation. Jag är gift och min man kommer från New York. Bloggen handlar (som du säkert märkt) mest om det jag tycker om, de små detaljerna och händelserna i vardagen som jag uppskattar. Hoppas du vill fortsätta att dela dessa stunder med mig!

Din blogg är jättehärlig - vi ses här snart igen.

KRAM
Lotta

Svar: Tack Lotta för ditt fina svar! Kul att veta lite mer om dig.Jag kommer absolut fortsätta att dela dina stunder och detaljer i framtiden också.
Vi hörs :)

Kram
Anna
Anna


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: