Tacksamhet

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Det finns väldigt mycket som jag känner mig tacksam för just nu. Både smått och stort. Utan inbördes ordning.
 
- Att vi har fått ett barn.
- Att Johan är så bra och villig på att byta blöjor.
- Att vi bor på ett sätt som gör det möjligt att tvätta precis när vi vill.
- Att vi båda har så underbara och hjälpsamma familjer.
- Att vår son växer och mår bra.
- Att vi har blivit lite mer ordningsamma sedan vi fick barn.
- Att både jag och min man är bra på att tänka ekonomiskt.
- Att jag slipper måla fransarna just nu.
- Att de flesta av gravidkilona bara mystiskt försvann.
- Att sonen är så oootroligt söt.
- Att min man är så bra på att vara make och pappa.
- Att snön äntligen har kommit och ljusar upp omgivningen.

Postat av: Harriet

Så fint. Man ska verkligen uppskatta både stort och smått. Njut av er tid tillsammans med fina Oscar. Kram

2014-01-16 @ 20:20:01
Postat av: Susanna

Väldigt fint skrivet, Anna!

2014-01-17 @ 10:06:39
Postat av: mamma

Älskade Anna <3

2014-01-17 @ 11:04:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: