Baby Oscar

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Oj oj oj, nu var det länge sedan jag bloggade. Det har sina anledningar och den största ser ni på bilden här ovan. Vår lille Oscar föddes på annandagen. Idag är han en vecka gammal.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Han är den gosigaste och sötaste bebisen jag har träffat. Så tycker säkert alla föräldrar om sina små. Hjärtat fördubblas när vi tittar på honom. Någon dag när det passar så ska jag berätta allt jag kan om förlossningen. Men just nu flyter dagarna ihop och ambitionen är att få ett mål uppfyllt varje dag. Resten av tiden får gå till att mata, byta blöjor, sova och gosa med Oscar. Helt enkelt vänja sig vid att han är i vårt liv. Han är ganska duktig på att hålla oss vakna om nätterna också, så energi finns det inte överskott av just nu.
 
Oscar har fått en helt egen kategori - Baby Oscar - där ni som är nyfikna på honom lättare kan leta fram gamla inlägg i framtiden :)

Postat av: Syster

Ååå mysigaste pojk! Och så söt man kan vara! Längtar verkligen tills vi kommer upp nästa gång :)

Svar: Jag längtar också! :)
Anna

2014-01-02 @ 21:37:44
Postat av: Harriet

Han är så underbart söt. Precis som föräldrarna. Kramar från en stolt och glad farmor.

Svar: Ja, sötaste ungen i världen tror jag :)
Anna

2014-01-02 @ 21:38:15
Postat av: mamma

Stolt mormor:) han är så söt <3

2014-01-02 @ 21:54:31
Postat av: mamma

Stolt mormor:) han är så söt <3

Svar: Ja, han är verkligen sötast :)
Anna

2014-01-02 @ 21:54:33
Postat av: Johanna

Grattis igen, han är jättefin!

Svar: Tack söta :)
Anna

2014-01-03 @ 07:26:09
Postat av: Renée

Sötare än socker :) Oscar är ju jättefint :p har mamma bestämt att barnet ska heta oscar så blir det en Oscar...

Svar: Ja, vi är verkligen nöjda med Oscar. Det känns som att det namnet passar honom fint :)
Anna

2014-01-03 @ 22:34:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: