Årets första semla

 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
 Igår åt jag årets första semla. När vi kom till vårt lokala konditori så fanns det bara en kvar. Den fick jag! Min man offrade sig och tog en vaniljbulle eftersom han vet att jag uppskattar semlan mer än vad han gör.
 
Den största anledningen för oss att gå till konditoriet var faktiskt att kolla in vad de har för tårtor. I slutet av månaden här fyller jag 30 år och sedan den lille guldklimpen kom har jag förstått ett tag att jag inte kommer vilja baka något själv. Det blir för stressigt. Amma, byta blöjor och underhålla räcker gott ett tag till. Perfekt anledning att köpa tårta och resten av fikat får jag hjälp med från flera håll. Tur det finns fler i familjen som gillar att baka :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: