Mammas lilla hjärta

Utrustning: iPhone 4

Jag tror att mitt lilla hjärta kan vara inne i en tillväxtperiod nu. Han äter minst varannan timme på dagarna och nu verkar det också bli så på nätterna. Sitter as we speak och ammar med ögon som bara vill somna om.

Enda tillfället förra dygnet då det gick mer än två timmar var någon gång mitt på dagen då han toksomnade på min mage. Så väldigt mysigt och då lyckades också jag få lite lätt sömn från och till. I två timmar låg vi så, då blev det snarare tre timmar utan mat.

Vi får se när det kan tänkas bli bättre det här. Innan har nätterna varit okej med 3-4 timmar mellan första och andra matning. 

Igår fyllde Oscar 6 veckor. Som sagt, det går för fort... Bilden ovan är från vår promenad i förrgår :)

Postat av: mamma

Du får försöka vila så mycket du kan. Det rättar nog snart till sig <3

Svar: Ja, vi hoppas på det. Puss! :)
Anna

2014-02-07 @ 18:14:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: