Blocket for keeps

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
De senaste dagarna har jag letat grejer på Blocket nästan non stop. Det började med en babysitter från Baby Björn. En sån har jag velat ha länge för att lilleman ska känna sig mer road. Ibland märker man verkligen hur trött han är på att bara ligga ned. Problemet är bara att de har ett bra andrahandsvärde och därför säljs i princip så fort som de läggs upp på Blocket. 
 
Men idag, äntligen, fick jag napp! Så vi tog en tur och köpte babysittern och en elektronisk bröstpump av samma tjej och sedan åkte vi vidare och köpte ett jättefint babygym från Skip Hop från en annan familj. Nu här på eftermiddagen har Johan också varit iväg och köpt en Pingu-mobil som man kan sätta på späljsängen sen när vi skaffar en. Så totalt sett har vi spenderat 1700 kr idag på fina fräscha grejer som annars skulle kostat 4550 kr om vi köpt dem nya. Happy wife happy life :)

Postat av: Harriet

Jättefina saker, Oscar ser ut att trivas. Jag har fått mina fina Lisa Larsson lejon på Tradera idag. Happy farmor.

2014-02-09 @ 20:24:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: