Julafton

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Nu är julen över och nyåarsafton har tagit över med dunder och brak. Igår kom vi hem från det sista av julfirande. Några dagar i Göteborg med familj och vänner gjorde mig gott. Bilderna i detta inlägg är detaljer från julaftons dukning. Halva dagen firades hemma hos oss och jag dukade redan kvällen före.
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Det är nästan det roligaste av allt med att förbereda inför gäster. Att duka. Därför gör jag det gärna dagen före för att slippa stress och istället få göra det i lugn och ro tills jag känner mig nöjd. 
 
Jag gjorde samma sak igår kväll. Dukade inför kvällens nyårsmiddag. Den liknar julaftons dukning men lite mer glitter och mindre jul. Ska försöka ta lite dagsljusbilder under dagen så att jag kan dela med mig. Om vi inte hörs mer idag så önskar jag er ett Gott Nytt År!

Postat av: mamma

Gott Nytt År till lilla familjen <3

2014-12-31 @ 09:56:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: