Glöggfika

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Igår fjärde advent var vi hemma hos svärmor på glöggfika. Hon hade bakat vill jag lova! Det blev dubbelt upp kan man säga. Fjorton sorters kakor! Tyvärr orkar man ju inte smaka på allt så jag tog nog bara av sådant jag inte smakat tidigare.
 
Tänka sig, imorgon är det "dan före dopparedan". Allt julgodis är färdigt, Johan skurar duschen as we speak och jag känner mig lugn. Imorgon ska jag äta frukost med en kompis i Fruängen, koka gröt, göra ris à la Malta och plocka undan här hemma. Jag ser fram emot julafton, det enda som stör mig är att jag inte har hittat en röd tröja att ha till min svarta klänning. Jag har letat som en galning efter en tunnare variant med knappar, men i år är det inne med tröjor utan knappar. Det får kanske bli röda naglar istället.
 
Hoppas ni har det bra i julstöket, kom ihåg att inte sätta sprätt på alla pengar nu för er som får lönen imorgon. Den ska räcka länge. Och stressa inte för mycket. Julen är till för att njuta och ta hand om varandra ♥

Postat av: Anonym

Hej

2016-04-16 @ 23:04:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: