Dejt på Havsvidden

Utrustning: iPhone 5s

Sista kvällen på Åland gick jag och Johan på dejt. Vi lämnade Oscar i tryggt förvar hos sin farmor, Gammo och Goffa.

Utrustning: iPhone 5s

Vi åkte ut till hotell Havsvidden där vi åt en riktigt fin middag som började med att vi fick in lite smått från köket.

Utrustning: iPhone 5s

Därefter kom förrätterna. Åländsk gazpacho och lammrulle.

Utrustning: iPhone 5s

Vaktel och oxfilé till varmrätt. Kul att testa något nytt tyckte jag som tog vaktel. Det var gott men lite knepigt att äta. Som en liten hel kyckling.

Utrustning: iPhone 5s

Och till sist desserten. Det som jag alltid (och alltid kommer) ser mest fram emot. Jag tog citronpaj och Johan chokladganache. Alla rätterna serverades väldigt vackert och det var hög klass rakt igenom. 

Utrustning: iPhone 5s

Efter middagen promenerade vi ner till den lilla hamnen och tittade på de vackra omgivningarna i solnedgången. Det ligger verkligen fantastiskt vackert i en cool miljö, hotell Havsvidden. Åk dit om ni besöker Åland.

Är glad att vi passade på att ta en liten dejt jag och mannen. Det är alltid lika välbehövligt och energigivande :)

Postat av: Syster

Ser underbart gott ut! :D

Svar: Ja, det är kul när det är bra kvalitet på maten. Mums!
Anna

2014-08-25 @ 20:37:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: