Att trolla bort leksakerna

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
När vi var i Partille förra helgen så lämnade jag och Johan Oscar hos mina föräldrar i någon timme för att åka ner till Allum (som köpcentrumet heter där) och fixa lite grejer. När vi gick in på Clas Ohlson såg jag direkt den här korgen i plast och kom på att den skulle vara perfekt att ha leksaker i. Japp, den fick hänga med hem och står nu i vardagsrummet där jag varje kväll njutningsfullt plockar undan alla leksaker från golvet för att bara för ett litet tag få ordning och reda och vuxenrum igen. För mitt sinne gör det en hel del :)
 
Så det här får bli veckans tips till er som behöver mer förvaring. Den finns i svart och två mindre storlekar också.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: