Till mor och son

Bilder lånade från KappAhl och H&M
 
Det här shoppade jag till mig och Oscar igår. Det enda som inte finns med är två par strumpor som lillgrabben också fick. Av någon anledning verkar KappAhl inte sälja strumpor på nätet. Inte vad jag kunde hitta i alla fall och jag är för lat för att fota idag.
 
Jag tycker dessa dregglisar är helt underbara. KappAhl har riktigt mycket fina barnkläder, speciellt deras märke Newbie. Tips tips till alla som inte upptäckt det än. Ett annat tips för er i Stockholmsområdet är att KappAhl i nyöppnade Kungens kurva shoppingcenter har 25% rabatt på hela köpet som öppningserbjudande. Skulle tro att det gäller helgen ut :)
 
Tröjan som jag köpte på H&M har en smart amningsfunktion vilket man inte är så bortskämd med. Det finns nämligen inte alls särskilt mycket amningskläder, speciellt inte snygga. Den engelska butiken Jojo maman bébé har lite mer så jag ska nog försöka beställa därifrån när plånboken tillåter. Kanske är det fler ammande mammor där ute som vill beställa ihop så man kan dela på fraktkostnaden? 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: