Oscars dop

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Så var Oscars dop avklarat! Dagen började lite knasigt med att konditoriet inte hade packat någon av alla tårtor som vi hade beställt, vilket gjorde att vi säkert fick vänta i 30-40 minuter innan vi kunde komma därifrån. Note to self nästa gång vi beställer så många tårtor. Åk en timma tidigare! Men ärligt talat, förbättringspotential för Älvsjö konditori. Men. Tårtorna var jättegoda och jag blev nöjd med dekorationerna även om det inte alls blev som jag hade beställt.
 
 Den andra grejen var att kyrkans vaktmästare inte hade fått information om att vi ville in och förbereda fikalokalen två timmar innan ceremonin skulle börja. Så hon var inte där när vi kom. Alltså sånt stressar skiten ur mig eftersom jag vill vara med och bestämma överallt. Nu hann jag inte det så det är himla tur att vi har en sådan förstående familj som hjälpte till och som vet ungefär hur jag brukar vilja ha det.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Trots den sega starten på dagen så är både jag och Johan väldigt nöjda med dopet. Allt blev så bra till slut och vi är väldigt glada att så många kunde komma. Här kan ni se två stolta föräldrar. Oscar skötte sig galant hela dagen. Också en skymt hur tårtorna och mina hembakta macaroner blev. Macaronerna kan få sig ett helt eget inlägg och det dyker nog också upp lite fler bilder från dopet när jag hunnit kolla mer noggrant och redigerat lite.
 
Tack alla för en härlig dag!

Postat av: mamma

Tack Anna, Johan och Oscar för en härlig dag och mysig helg :D

2014-04-13 @ 22:36:43
Postat av: Kamomilla

Oj, låter onekligen lite stressande när inget går som tänkt, men skönt att det redde sig i slutändan ändå! Vad söt han är, er lille kille!

Svar: Ja, stressande var det. Men väldigt skönt att det ordnade upp sig. Tack! Ja vi tycker också att han är himlans söt :D
Anna

2014-04-14 @ 07:26:48
http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: johanna

Vilken fin bild på er tre!

Svar: Ja, jag tycker också att den blev så fin. Känslan är verkligen fångad :)
Anna

2014-04-14 @ 08:10:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: