Invigning

Utrustning: iPhone 4

Idag gick jag och Oscar upp tidigt för att gå till öppna förskolan. På torsdagar är det de allra minsta bebisarna som får komma dit. Men idag var det bara två andra barn där med sina mammor. Vi kom fram till att det nog var en blandning av påsk, det fina vädret och invigningen av ett nytt köpcentrum som förklarade bortfallet. 

Alla tre barnen var trötta och lite griniga så ingen av oss blev långvariga. Jag och Oscar skulle ändå gå på promenad så jag styrde vagnen mot Kungens kurva och det nya shoppingcentret. Det var myyyycket folk där. Men på Kappahl och H&M var det lagom så sonen fick nya dregglisar och strumpor. Mamman fick en ny amningstop.

Stadium och Intersport måste haft riktigt bra öppningserbjudanden för det var galet lång kö till de butikerna. Annars tycker jag att centret verkar trevligt. Ett mysigt fik och H&M home var två av mina favoriter :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: