Kick off på Hesselby slott - del 2

 
Utrustning: iPhone 4
 
Oj, vad vi blev bortskämda med godsaker på slottet både i lördags och söndags. Blev helt chockad när jag såg tårtbuffén som serverades till 15-fikat på lördagen. Det smakade underbart i munnen. Jag hade förväntat mig en bulle eller kanske en hård kaka. Självklart var jag tvungen att ta en liten bit av varje ;) 
 
Slottet har tydligen en egen konditor som uppenbarligen är väldigt duktig. Allt görs på plats. På sista bilden ser ni mitt rum. Jag fick lyxen att bo själv. Jätteskönt faktiskt med tanke på att jag gick och la mig mycket tidigare än alla andra partyprissar.
 
Det kommer mera...
 

Postat av: mamma

Mumsiga grejer! Mysigt rum:)

2013-09-11 @ 15:55:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: