Kick off på Hesselby slott - del 1

 
Utrustning: iPhone 4
 
I lördags morse åkte jag och kollegorna som sagt iväg på kick off. Det blev en väldigt trevlig helg. Jag tog massa bilder med min telefon. Det här året orkade jag inte ta med mig den stora kameran. Här ovan ser ni lite av de första timmarna. 
 
- Det rosa vackra slottet (som Tomas Ledin äger)
- Frukostmackan som vi fick mumsa på det första vi gjorde
- Konferenstillbehör och tilltugg
- Lunch; svamprisotto med anka. Jättegott!
- Små söta hallongrottor efter lunchen
 
Jag kan avslöja redan nu att maten var så så god och allt var väldigt genomtänkt. Vi gick verkligen inte hungriga någon enda minut. Vädret var perfekt och vi kunde sitta ute i loungegrupperna då vi hade grupparbeten. 
 
Fortsättning följer...
 
 
 
 

Postat av: Kamomilla

Oj, så fint ställe, och maten låter fantastiskt god! Såna dagar lever man länge på! :)

Svar: Ja, verkligen! Och fler bilder kommer... :)
Anna

2013-09-10 @ 06:42:28
http://lillakamomilla.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: