Fuck cancer

 
Utrustning: iPhone 4
 
För ett tag sedan var jag och två kompisar på en trevlig liten tillställning som Ung cancer anordnar i Stockholm och Göteborg. Varannan söndag ungefär (i alla fall i Stockholm) så får man hjälpa dem att trä sådana här fina armband som sedan säljs på deras webbshop. Pengarna går till organisationen. Man behöver inte anmäla sig, det är bara att titta förbi. Väldigt trevligt initiativ! Vi blev bjudna på fika och satt och pratade om allt möjligt under tiden som vi pärlade. Jag fick ihop 10 st armband, ett av dem köpte jag till mig själv för 100 kr. Om ni är intresserade så tycker jag att ni ska klicka in här och kolla :)
 
Perfekt kombination av att få umgås, göra något med händerna och hjälpa till för en god sak.
 

Postat av: mamma

Det är ju en jättebra idé :)

Svar: Ja, verkligen!
Anna

2013-09-11 @ 15:58:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: