Fredag

Utrustning: iPhone 4
 
Såna här goda kakor fick vi till fredagsfikat på jobbet idag. Jättegoda och kletiga. Inte dumt alls :)
 
Annars har den här dagen mest bestått i att räkna. Vi har haft inventering. Det gick helt okej med undantag för lite strul här och där.
 
Nu sitter jag och Johan i bilen inte alls långt från Göteborg. Det ska bli så mysigt att få träffa familjen och vänner. Har inte sett dem sedan i somras och min mage har växt massor sedan dess. Vill ju att de också ska få ta del av vår graviditet och inte enbart från bilder. Kanske vill de rent utav ta egna bilder. Trevligt ska det bli i alla fall med marknad, kalas och brunch.
 
En härlig helg till er alla!
 

Postat av: mamma

Den kakan känner jag igen, har inte du eller Kristina bakat den någon gång? :)

Svar: Jo, jag gjorde det i somras och hade med till landet :)
Anna

2013-09-30 @ 09:21:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: