En liten chokladpärla

 
Bilder lånade från handgjortstockholm.se
 
I lördags skulle jag och Johan iväg och köpa en present till vår ena hyresgäst som varit så snäll och rensat ogräs mellan våra plattor. Det blev stora rosor i olika färger från Fruängens torg och chokladpraliner.
 
Pralinerna hittade vi i en liten liten butik som heter Handgjort Stockholm, men man hittar egentligen inte dit om man inte vet om att den finns. Den ligger också i Fruängen men i ett bostadsområde i närheten av torget. Där gör man framförallt praliner men också tårtor och bakelser. Perfekt litet ställe att köpa present på. Vi köpte varsin pralin att mumsa på själva och jag kan lova att de smakade ljuvligt :)
 
Kolla in deras hemsida om du vill hitta dit, de finns på Facebook också.

 

Postat av: mamma

ÅÅ, det är ett ställe för mig:)

2013-09-02 @ 19:28:32
Postat av: Harriet

För mig också.

2013-09-02 @ 20:21:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: