Att köpa begagnat

 
Bild lånad från blocket.se
 
Jag tycker om det här med att köpa begagnat om man hittar grejer som är fräscha och inte allt för slitna. Jackan på bilden här ovanför ska jag titta på idag efter gravidyogan och hoppas att den passar, för tjejen som säljer den vill bara ha 200 kr.
 
Det kan lätt bli ganska kostsamt annars allt eftersom magen växer. För att inte tala om allt som bebisen ska ha. Barnvagn har vi redan köpt, också den från Blocket. Skötbord har jag också hittat ett som jag gillar och bevakar nu när det kommer upp nya annonser. Varför inte? Bebis kommer få så mycket nya saker ändå så lite begagnat här och där är bara bra för mammas och pappas plånbok. Och för miljön! :)
 

Postat av: mamma

Snygg, hoppas den passar :)

2013-09-25 @ 09:00:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: