Woop woop! Ny bloggdesign!

 
Har ni sett!? Jag har äntligen fått en ny bloggdesign! 
 
Jag har tänkt på det länge men det tog ett tag innan jag gjorde något åt det. Duktiga Alexandra som gjorde min förra design har också gjort den här. När jag väl kontaktade henne med vad jag ville ha och hon satte igång och visade mig olika förslag så slog det mig hur mycket jag verkligen hade växt ur den förra. Den här känns så mycket mer jag. Tydligen har jag ändrats en del de senaste åren för jag var ju lika lycklig när min förra design var ny. Men den här känns som att jag kan växa lite mer i.
 
Den känns mer vuxen, fast ändå lite lagom tjejig. Den är lättare att vila ögat på. Den har fått en ny fin header av mina favoritbilder (det var sjukt svårt att bara välja 8 st!) som visar lite mer om vem jag är. Om man bortser från familj och vänner så är smycken, bakverk och blommor några av de saker som jag gillar mest. Både att göra, arrangera och fota. Och äta såklart, bakverken alltså :)
 
Om ni som jag varken orkar eller har tid att göra en egen design så kolla in dessa länkar:
Alexandras blogg och portfolio - www.alexandraeriksson.com
Fler bloggdesigner som hon har gjort - alexandraeriksson.se/category/bloggdesign-1.html
 
Hoppas ni kommer trivas med den nya designen lika mycket som jag :)

Postat av: Alexandra Eriksson / Fotografering & Webbdesign

Det är jättekul att veta att du blev nöjd! :) Håller med dig, designen speglar din blogg på ett jättebra sätt.

Svar: Tack för all hjälp! :)
Anna

2013-10-10 @ 17:37:06
http://alexandraeriksson.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: