Mera fynd

Bild från Blocket.se
 
Så här ser jackan ut som jag köpte i måndags. Jag och mannen åkte till Danderyd efter jobbet och hem till en tjej som sålde den. Så nu har jag äntligen min vinterjacka! För ynka 220 kr. Det skulle svida i min plånbok om jag var tvungen att köpa en helt ny jacka när jag ändå inte kommer använda den mer än några månader. Då går jag hellre till frisören eller något liknande för de pengarna. Tyvärr fanns inte skärpet kvar men det gjorde inte så mycket. Jackan var jätteskön och satt bra ändå. Den är från H&Ms mama-kollektion, några år gammal. Nu kan också jag få vara varm när den riktiga vinterkylan slår till :)
 

Postat av: mamma

Vilken go jacka. Nu kommer du inte att frysa :)

Svar: Det blir perfekt :)
Anna

2013-10-30 @ 19:11:42
Postat av: Sanna

Så snygg!

Svar: Ja, jag är riktigt nöjd faktiskt :)
Anna

2013-10-31 @ 09:59:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: