Höstblomster at work

Utrustning: iPhone 4
 
Idag har det varit riktigt fint väder så jag passade på att ta en promenad på lunchen. Måste försöka röra på mig mer och lunchen är ett utmärkt tillfälle att få det gjort. Jag blev så glad när jag upptäckte att de hade tagit bort de gamla tråkiga sommarblommorna och planterat om i krukor och bäddar. Riktigt snyggt har de fått till det i år. Hur det än ser ut så är de alltid väldigt duktiga på att plantera om till varje säsong utanför mitt jobb. Kul! tycker jag. Och inspirerande.
 
Köpte med mig lite ljung och silverek på vägen hem från jobbet som jag och mor min ska plantera i helgen tänkte jag. Om vädret tillåter såklart. Så länge det inte regnar eller snöar så kommer åtminstone jag se till att krukorna får lite nytt :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: