Helgstunder

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Förra helgen var mina föräldrar på besök. Det såg ut lite ungefär som ovan och under. Två trevliga middagar. Den ena då också Johans mamma med make var inbjudna. Vi bjöd på David Batras Snälla chicken tikka masala som blev godare än jag hade trott med tanke på att vi inte hittade alla kryddorna i affären och fick improvisera lite. Kvällen innan då mamma och pappa anlände bjöd vi på chèvrelasagne med oxfilé och rödvinsås. Två väldigt trevlig men tidiga kvällar. Väldigt skönt för min kropp dock, den börjar somna tidigare och tidigare nu för tiden.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
 Eftersom lördagen bestod mestadels av trädgårdsarbete i solen så blev söndagen desto lugnare för kroppen. Vi promenerade till Zetas (tredje helgen i rad för mig och Johan kom vi på!) och åt deras goda lunch. Potatis- och jordärtskocksoppa med kräftstjärtar. Ljuvlig! Också den här dagen bjöd på strålande väder som syns på bilderna.
 
Samtidigt som man blir väldigt trött av en såndan här helg så ger den också en himla massa energi, lycka och harmoni. Den här helgen ser jag fram emot besöket från min äldsta barndomsvän med sambo :)

Postat av: mamma

Det var en skön helg:)

Svar: Ja, verkligen. Jättemysigt :)
Anna

2013-10-25 @ 12:13:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: