Check up

 
Utrustning: iPhone 4
 
Idag hade vi ett efterlängtat möte med vår barnmorska Tina i Älvsjö vid lunchtid. Det var flera månader sedan vi träffade henne nu så det kändes kul att få lite uppdatering. Från och med nu kommer vi träffa henne varannan vecka. Det kändes lite mycket när hon först sa det men nu känns det bara skönt eftersom vi då inte behöver vänta så länge när frågorna väl dyker upp. Det är skönt att disskutera med någon direkt och inte över telefon.
 
I vilket fall så såg allt bra och normalt ut. Järn, blodsocker och blodtryck var bra. Så jag slipper järntabletter än så länge. Skönt! Jag tror att paltbrödet som jag äter varje morgon gör sitt. Tina mätte också min mage, den låg lite över medelvärdet. Och så fick vi höra bebisens hjärtljud för första gången. Det var coolt!
 
När vi var färdiga bjöd älsklingen mig på lunch på kvarterskrogen i närheten. Jag åt mexikansk kycklinggryta med ris och aioli. Riktigt gott!

Postat av: Johanna

Magbild! ;)

Svar: Det ska bli! Kommer inom kort :)
Anna

2013-10-03 @ 17:52:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: