Barnvagnen

Bilder från babytrold.dk
 
Jag kom på att jag har glömt av att visa vilken barnvagn vi köpte. Det blev en Trille Viper 4S. Trille är ett danskt märke men verkar bli mer och mer populär även här i Sverige. Helt plötsligt ser jag dem lite överallt.
 
Vad vi tyckte var en av de viktigaste kriterierna när vi letade vagn var att hjulen där fram ska vara ganska stora men också svängbara. Vår bebis tittar ju ut när det kan vara som snöigast i Sverige och då funkar inte pyttehjul så bra. Det är väl kanske en annan femma om man bor mitt i stan där snön inte lägger sig lika tjockt som i vårt kvarter.
 
Det var alltså vad vi tittade mest på men också att den ska vara lätt att fälla ihop och robust kändes viktigt. Nu har vi ju inte börjat använda vagnen än men magkänslan känns väldigt bra. Får återkomma med en recension om något halvår eller så :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: