Sjuk med bebis i magen

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Här får ni de första svartvita bilderna på mig i mage. Kände att jag var sugen på det nu. Bilderna togs i söndags strax innan vi skulle på kalas så där är magen i vecka 35. Men nu är vi i vecka 36.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Det blev också några bilder på naken mage den här gången. Funderade på om jag skulle lägga ut det eller inte. Vet att jag själv tyckte att stora, nakna gravidmagar såg så läskigt ut i början av min graviditet. Och kanske tycker jag fortfarande det. Men nu när den är så rund och fin så ville jag ändå få med de här bilderna också.
 
Hela den här veckan har jag varit hemma sjuk. Det började med dålig sömn och illamående som sen övergick i någon form av magsjuka. Jag kan inte minnas att jag har mått så här dåligt någonsin innan. Det har verkligen inte varit en dans på rosor. Men det är nog så helt enkelt. Alla får känna på krämpor på olika vis. Jag har ju annars varit väldigt skonad hela graviditeten.
 
Nu har jag precis kommit in från en härlig promenad och känner för första gången på hela veckan att det nog är på rätt väg trots allt. Sjukeriet alltså. Det var ljust, härligt och kallt ute. Jag kände mig glad och tillfreds. Det har jag inte känt mig på hela veckan. Johan har varit så snäll och tålmodig. Han har hjälpt mig med allt möjligt. Men det är inte så lätt att hjälpa någon som inte är sugen på något och som inte kan hitta en bekväm sitt- eller liggställning för att hela kroppen gör ont och magen är i vägen.
 
Hur som helst så ska jag se om jag inte kan ta ytterligare en liten promenad senare ikväll. Det borde nog göra under för min nattsömn. Det värsta just nu är halsbrännan från helvetet som gör att jag inte kan sova ordentligt om nätterna.
 

Postat av: Johanna

usch då:( Men fin är du ändå:)

Svar: Tack :)
Anna

2013-11-29 @ 17:36:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: