På vår cypriotiska uteplats

 
Utrustning: iPhone 4
 
Jag har varit riktigt seg sedan jag kom hem från semestern för snart en vecka sedan med att blogga. Jag har mest velat lata mig :)
 
Här får ni se några bilder från vår uteplats på hotellet i alla fall. Vi åt varje frukost där och ibland också lunchen. Jag skulle verkligen vilja äta mer sådan här frukostar hemma. Mycket frukt och nötter. Både vackert för ögat och gott för magen.
 
Lunchen ni ser ovan var riktigt god! I Ayia Napa hade de flera fina bageri med flera olika lunchlösningar. Just den här dagen köpte vi en smördegsfestlighet med ost och skinka i, ett bröd med spenat och ost och en plocksallad med tzatziki. Yum!

Postat av: Elfina ♥

åh va inbjudande, ser fantastiskt ut!!!! mums

2013-05-18 @ 14:34:18
http://elfinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: