Bröllop i fjärilshuset

 
Utrustning: iPhone 4
 
I lördags var vi på ett alldeles underbart bröllop. Så vackert, fint och mysigt. De gifte sig i Fjärilshuset här i Stockholm. Allt var planerat så bra och jag tror varenda gäst hade det jättetrevligt. Brudparet hade fixat två hashtaggar på Instgram där man kunde lägga upp bilder i deras namn. Jag som älskar att fota passade därför på att ta en hel massa bilder för att sedan lägga upp dem från bakissoffan dagen efter. Det blev som en extra present från mig till brudparet kan man säga. Tårtan hade de beställt från Petite France, favoritbakelsen i storformat. Så jag vet var jag ska gå för att få smaka på detta underverk igen! Tack till brudparet för en fantastisk kväll!
 
Idag den här 1 maj passar jag på att tvätta det sista och packar inför resan som går av stapeln på fredag morgon :)

Postat av: kamomilla

oj, vad härligt! Kärlek i luften!

2013-05-01 @ 20:17:21
http://lillakamomilla.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: