Solskensfrukost

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
I morse när jag låg kvar i sängen och inte orkade gå upp riktigt ännu så passade jag på att läsa lite bloggar i telefonen. Jag ligger ständigt efter med det nu för tiden. Jag följer lite för många och har lite för lite tid. I vilket fall så var Emmys blogg en av de jag läste ikapp mig på och hon hade gjort ett sådant fint inlägg med inspiration för frukostar. Jag har sedan länge varit sugen på att göra så fint som hon gör ibland på helgerna. Det, solen och att jag vet att mina föräldrar äter alldeles förträffliga frukostar just nu i Egypten gav mig lite extra energi (trots en jobbig förkylning) att knåpa ihop den här fina tallriken. Känner mig väldigt nöjd. Bättre start på dagen blir det inte :)
 
- Nyponsoppa med keso
- Naturell yoghurt med blåbär, hallon och müsli
- Smörgås med cheddarost och stekt ägg
- En halv avokado och två dadlar

Postat av: Harriet

Mums vad det ser gott ut. Blev min sjuke son glad?

Svar: Ja det blev han, vi hjälptes åt. Han stekte äggen och jag piffade :)
Anna

2013-03-09 @ 16:11:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: