Melodifestivalkväll

 
Telias mingelbilder
 
I lördags för snart en vecka sedan var min man och jag bjudna på Telias melodifestivalkväll. Det var himla trevligt. Mingel med snittar och bubbel på en restaurang nära Friends arena. Sen satt vi ner för middag och då var Titti Schultz konferencier. Hon var ganska så rolig och hade både Nassim al Fakir och Martin Rolinski som gäster på scenen. Maten var god och sen var det dags att kila över till arenan.
 
Telias mingelbilder
 
Det var första gången för mig i Friends arena och den var riktigt grym. Stort och maffigt med tre läktare. Vi var 28 000 på plats och då användes inte mer än halva ytan. Det var en lyckad kväll som jag är väldigt glad över att min man tog med mig på. Sen att fel låt vann, ja så är det nästan varje år för mig. I finalens startfält tyckte jag att Ulrik Munther skulle ha vunnit, annars Janet Leon som inte ens gick vidare från sin deltävling. Katastrof. Nu ska jag fortsätta jobba, fredagspeppa med min "Let's get fab!"-lista i öronen och längta efter fikat :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: