Hipp hipp hurra på darlings födelsedag!

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag fyller min man år så då serverade jag lyxfrukost till honom på morgonen. Tycker själv att det ser väldigt trevligt ut och blev fint, gott var det också. Det är svårt att smyga med saker när man bor ihop och mannen alltid kommer hem innan mig. Förra veckan när han var på jobbresa fick jag passa på att ta hem hans present och gömma den på utvalt ställe. Skönt att solen fortsätter lysa på en fin dag som den här. Ikväll köper vi med oss mat hem från Erssons i Fruängen. De serverar främst fisk och skaldjur. Jättegott!
 
Jag älskar dig Johan ♥

Postat av: Johan

Älskar dig också! Du tar hand om mig så bra :)

Svar: Puss! :)
Anna

2013-03-21 @ 15:19:49
Postat av: Harriet

Va fint du gjort för min son. Älskar er båda. Kram

2013-03-21 @ 18:24:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: