Bigarråer

 
Utrustning: iPhone 4
 
Bigarråer är fantastiskt somrigt och gott. I morse kunde jag inte stå emot dem när jag gick in i affären. Så idag har jag mumsat på söta vackra bär på jobbet. Skulle vilja baka mer med körsbär och bigarråer. Det är så himla gott. Men tyvärr är inte min man lika förtjust.
 
Jag har flera fina barndomsminnen med körsbär. Min farmor och farfar hade ett klarbärsträd på tomten och till varje jul hade farmor gjort en jättegod sås av dem som vi hade till ris à la Maltan. Såå mumsigt! Undrar om det finns ett recept på den undanstoppat någonstans. Kanske vet mamma? :)

Postat av: Mamma

Nej Anna, jag har inget recept men det kan ju inte vara så svårt att koka :)

Svar: Nä, kanske inte men tänkte om det fanns så kunde jag gjort det enkelt för mig :)
Anna

2013-06-05 @ 11:45:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: