Sommardagar

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Just nu befinner vi oss vid toppen av Vättern hos ett par vänner och njuter av mer semesterdagar. Snart har vi haft hälften av vår sommarsemester. Det går alltid lika fort men det här året njuter jag extra mycket av fyra sammanhängande veckor. Jag har känt mer än någonsin just i år att det här är vad jag behöver. Lilla bebisen i magen gör väl såklart sitt att jag är lite mer trött men också att jag har kämpat med körkortet hela våren har tröttat ut både sinne och kropp. Nu hämtar jag all energi jag kan och njuter av det fina väder vi har haft lyckan att leva i under så många veckor.
 
Bilden ovan är från en vacker dag på sjön med min familj på landet i Dalsland :)
 

Postat av: mamma

Vacker dag och vacker flicka:)

2013-07-25 @ 17:52:26
Postat av: Harriet

Håller helt med . Hoppas vi ses snart.

2013-07-25 @ 21:05:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: