Semesterfirar

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag är första riktiga semesterdagen för mig och maken. Det är så härligt! Dagen mötte oss med sol och värme och jag har firat genom att plocka in fina rosor från trädgården. Jag blev så inspirerad i helgen då jag och min vän Sofia åt frukost på Rosenkaféet i Göteborg. Det är fantastiskt vackert i den stora trädgården som är full med alla möjliga sorters rosor runt omkring.
 
Dagen har fortsatt med alla möjliga bestyr inför min syster och hennes killes besök imorgon. Nu ska jag baka! Hoppas ni njuter vad ni än har för er och vilket väder ni än har :)

Postat av: mamma

Vilka vackra rosor! Hoppas ni får härliga dagar:)

2013-07-16 @ 08:56:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: