Tisdagskören

 
Utrustning: iPhone 4
 
Jahaja, det blev visst ett klippkort till den här kören som alla får vara med i ändå. Jag hade inte trott det faktiskt. Men det känns som en sund grej att göra. Man blir glad och det är kul med en aktivitet som inte innebär att gå till gymmet. Som jag sa till min kollega igår, det känns som att man är barn igen och hade någon form av kvällsaktivitet efter skolan. Enda skillnaden är att nu när man är vuxen så är det mycket enklare att avgöra om jag faktiskt tycker det är roligt eller inte. Caroline af Ugglas är dessutom så härligt rolig hela tiden och verkligen en bra pedagog. Det blir många skratt.
 
Vi åt middag på Begel Street café som ligger på Hornsgatan innan och den här gången tog jag Spicy tuna. Om man gillar tonfiskröra så kan jag verkligen rekommendera den. Det finns så många goda varianter som jag bara längtar efter att testa. Om ni gillar bagels, gå dit vetja! :)

Postat av: mamma

Det ser mumsigt ut. Ja, det är alltid spännande med nya aktiviteter :)

2013-01-30 @ 16:22:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: