Solskenshumör

 
Fotograf: Josefin Landhagen
 
Idag känner jag mig precis som den här bilden. Glad och full av kärlek. Även vädret symboliserade mitt humör innan. Nu har tyvärr solen gått i moln men det är ändå ganska ljust ute. Ikväll skulle det ju egentligen ha varit kör med tjejerna men eftersom det är sportlov i Stockholm den här veckan så blev vi lediga. Istället ska jag förbereda lite inför min systers ankomst i morgon och bara göra sånt jag tycker om. Handla, arrangera blommor, småstäda (storstädningen gjorde vi i lördags!), vårda bloggen och ha hemmaspa. Min man är nämligen på vift i Tallinn till i morgon, perfekt tillfälle att skrota runt i huset i egen takt :)
 
Och vet ni, på söndag firar jag och Johan vår första bröllopsdag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: