Sjukstuga

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Jag hade det på känn igår. Att jag skulle bli sjuk. Och det stämde så väl. Hela kvällen låg jag med feber, värk i kroppen, hosta och halsont. Ena stunden frös jag så jag skakade och nästa så varm att alla filtar åkte av. Natten var inte alls rolig. Den var lång och jag vaknade ofta. När klockan var 07.30 stod jag inte ut längre och bytte plats till soffan. 
 
Så den här dagen har än så länge sett ut lite så här. Nyponsoppa och mörk choklad till mellanmål. Min chef har sagt att varje måltid ska innehålla choklad ;) Jag är extremt glad över min One piece som jag fick av min man i födelsedagspresent och alla sorters raggsockar som jag har fått de senaste åren. Det paret på bilden fick jag av mina föräldrar, det är en av mina mostrar som har stickat dem. Lite tur var det också att Johan hade lagat ordentlig middag igår så det finns massa goda matlådor i kylen. För det kan jag säga, det ska mycket till för att jag ska tappa aptit och smak när jag är sjuk.

Postat av: Syster

Stackare! Låter som du och Henke har exakt samma. Han börjar däremot bli lite bättre nu, iaf på dagarna då febern inte är lika hög.

Krya på dig fina syster!

Svar: Tack sötis :)
Anna

2013-02-05 @ 17:43:49
Postat av: Harriet

Krya på dig och jag hoppas att Johan tar väl hand om dig.Kramar från svärmor

2013-02-05 @ 19:01:23
Postat av: Anna . P

Åhh så bra att du fick en One Piece i present! Det är det bästa plagget att skrota runt i när man e hemma, vare sig man e frisk el sjuk! Å raggis till, d e inte mkt som kan slå d!

Hoppas du kryar på dig snart! Kram!

Svar: Såå sant, tack!
Anna

2013-02-06 @ 08:47:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: