Fabulous Friday!

 
Utrustning: iPhone 4
 
Fina fredagen började med vackert färgglada Jelly beans som kollegan hade köpt. Såå gott! Dagen fortsatte på fint med mycket att göra så vips var det eftermiddagsfika och då tog jag och samma kollega lite kex och ost att mumsa på. Igår kväll var det nämligen after work på kontoret. Vi har det en torsdag i månaden men den här gången kunde inte jag vara med så därför blev jag lite extra glad att det fanns rester att mumsa på :)
 
Nu kommer kvällen fortsätta tillsammans med min älskling. Det blir falukorv surpris med ris och ett glas vin följt av marängsviss med hemmagjorda maränger. Happy Friday everyone!

Postat av: Elfina ♥

ja jag ser det, vilken fredag!!! kul att vara här inne igen. JO! jag tror sidan heter huddinge köp & Sälj. kolla!!

Svar: Tack! Jag hittade den :)
Anna

2013-02-25 @ 23:51:28
http://elfinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: