Juliga detaljer

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
När jag var på Ikea i måndags passade jag på att köpa lite juligt. Det blev bland annat vita hyacinter och ett fat som resulterade i den här lilla söta gruppen. Mossan hade jag köpt sedan innan på Zetas handelsträdgård. Ett väldigt enkelt arrangemang som gjorde mig riktigt nöjd.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Ljusslingan som jag har lagt i fönstret kommer från Ica och ger mysig stämning. Nu när jag är hemma så är den tänd hela dagarna :)
 
Det är synd att det ska vara så förbaskat varmt ute varenda dag att snön vägrar infinna sig. De senaste åren har vi varit så bortskämda med ljusa, vita jular. Nu känns det mest som höst ute. Himla tur att jag är så julig i mig själv att jag automatiskt får julkänslor så fort sommaren är över ändå.

Postat av: mamma

Åå,det ser jättefint ut :)

2013-12-18 @ 22:49:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: