Första dagen hemma

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag kan man säga är min första dag som föräldraledig. Jag tar i och för sig inte ut några dagar från Försäkringskassan men jag är hemma för att vila upp mig och förbereda mig mentalt inför förlossningen som faktiskt kan ske när som helst nu. Även om det är två veckor kvar till beräknat datum.
 
Tänkte också passa på att vara med i en tävling som Victoria på Frukostera-bloggen har. Har saknat hennes frukostinspiration, men nu är hon äntligen tillbaka! 
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Tävlingen går ut på att göra ett inlägg om min favoritfrukost. Så på bilderna ovan kan ni se vad jag tycker bäst om just nu. Två smörgåsar (ääälskar smörgåsar), ett glas yoghurt med müsli (blir lagom mycket i ett glas tycker jag) och valfri dryck.
 
Så här blev det idag:
- Ett glas apelsinjuice
- Ett glas naturell yoghurt blandat med drottningsylt och müsli frukt & nötter
- Vörtbröd med prästost, de sista bitarna julskina och senap
- En smörgås med keso och rökt påläggsskinka
 
Vill ni också vara med och tävla?
 
Och ja... vi har redan ätit upp en julskinka hemma hos oss :)
 
Annars kommer den här första lediga dagen bestå av yoga, en tur till Ikea och äta middag med några tjejkompisar. Förutom att vila såklart.
 
 

Postat av: Viccy

Åh, ser supergott ut! Lycka till :D

2013-12-16 @ 13:13:09
http://frukostera.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: