Funny Friday

 
Utrustning: iPhone 4 + iPhone 4s
 
Igår var en härlig fredag. De flesta fredagar är ju det men den här var lite extra. Jag tog mig i kragen och fotade magen eftersom jag visste att min familj gärna ville ha bilder (är i vecka 22 nu). Så badrummet på jobbet fick bli den här gångens fotostudio. Får försöka få till lite bättre bilder med hjälp av min man någon dag.
 
Jag hade mitt fina nya nagellack på naglarna. Lite höstinspirerat men inte för mycket. Det kommer från Essie och heter Island Hopping. Appropå nagellack så skulle jag kunna köpa hur många som helst. Problemet är bara att det inte riktigt får plats i badrumsskåpet...
 
Efter jobbet hade min avdelning (ateljén) planerat en after work tillsammans. Vi började på Torkels terrass som ligger precis runt hörnet från där vi jobbar med utsikt mot vattnet. Torkels terrass är ett säsongsställe som packas ihop och försvinner när sommaren är slut. Men de har verkligen lagt ner själ och hjärta i att få det mysigt de få månader de finns där märker man.
 
Efter mat och några drinkar tog vi en promenad till minigolfen i Tantolunden. Vi har en liten tävling som pågår på avdelningen. Hittills har vi tävlat i ishockeyspel, bowling, fotbollsspel och nu även minigolf. Det är alltid lika roligt fast jag allt som oftast kommer på någon av de sista platserna. Men det gör inget, jag är verkligen ingen tävlingsmänniska på det sättet, jag tycker mest det är roligt att umgås och samtidigt göra något ihop. Det svetsar ihop gänget lite. Minigolfen har varit roligast hittills och jag fick faktiskt en så kallad spik. Bollen i hålet på första slaget :)
 

Postat av: Harriet

Finaste magen.

Svar: :)
Anna

2013-08-24 @ 15:44:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: