Chokladfestivalen

 
Bilder lånade från chokladfestivalen.se
 
I många år nu har jag tänkt att jag ska gå på Chokladfestivalen här i Stockholm men det har aldrig riktigt passat in med andra planer. I år är det bättre än någonsin. Festivalen har flyttat från Nordiska museet till Stockholmsmässan. Det betyder dels att det är mycket närmare och enklare för mig att ta mig dit. Det betyder också att det är samtidigt som Hem- och villamässan som också är en intressant mässa för mig och maken. Man köper en biljett för 140 kr och får gå in på båda. Datumet är 3-6 oktober.
 
Som det ser ut nu är den helgen ledig i min kalender, men har insett att den här hösten kan bli rätt fullspäckad så jag får se om det blir av i år eller inte... En sak är i alla fall säker. Jag älskar choklad :)
 

Postat av: Syster

Ja, choklad är verkligen det bästa! :)

Svar: M-m-mmmm! :)
Anna

2013-08-23 @ 19:52:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: