Vår i små doser

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Eftersom kylan fortfarande håller i sig så köpte jag här om dagen en liten blomma för att pigga upp inomhus. Jag är jättesugen på att köpa lite vårblommor att ha ute också. Det är ju dags nu! Tidigare år har jag köpt penséer för länge sedan. Nåja, den här söta pärlhyacinten får glädja mig så länge.
 
Förresten, jag tycker det är underbart att det är så ljust ute nu på morgonen att jag hinner fota innan jag går till jobbet. Den mörka tiden är förbi. Håller ni inte med mig alla fotonördar där ute? :)
 
Idag är jag förresten mitt vanliga jag igen. Tröttheten och huvudvärken är som bortblåst!

Postat av: mamma

Söta små blomster :) Skönt att du är pigg igen :)

2013-04-11 @ 16:00:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: