Roses

 

Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Nu är det stilla i huset efter en händelserik helg. Vi har lämnat av syster med sambo på centralen och sedan åkt vidare till kära vänner för att få gosa lite med deras nya bebis. Så len och liten. Jag inser också att jag har en hel massa att ta igen på bloggfronten nu. Både från de här dagarna som varit men också förra helgens kick off med jobbet. Vi får se när tiden finns.
 
Jag har fått en nykärlek för rosor i pastelliga färger. Tänk vad det är fint och dekorativt. Jag köpte två buntar i tisdags för att jag ville pryda hemmet lite inför långbesöket vi haft och de står sig fortfarande väldigt vackra. Den här bilden är från idag.

Postat av: mamma

Ja, det är verkligen vackert med rosa rosor :)

2012-09-03 @ 17:57:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: