Kick off 2012 - Konferensen

 

Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Lite så här såg resten av kick offen ut. Mycket god mat, dryck och tilltugg i vackra miljöer. Det röda vinet kan jag verkligen rekommendera. Det finns en bild på flaskan här ovanför. Otrolig smak och doft. Hoppas man kan hitta det på Systemet...
 
Allt som allt så var det en väldigt väldigt bra kick off. Vi fick mycket bra gjort och sagt på dagarna och på kvällen hade vi bara jätteroligt i varandras sällskap. Årets lagtävlig hade temat "talang". Därifrån fick man i princip välja själv vad uppträdandet skulle handla om. Kankse kan jag visa någon bild på vårt lag senare :)

Postat av: Elfina ♥

åååååååååh jag älskar trosa och bomans ♥ vilka fantastiska bilder!!!! ser makalöst lyxigt ut. MMmmmmm

Svar: Det var verkligen lyxigt! Nog fint att ha bröllop här. Själv skulle jag kunna tänka mig en minisemseter på bröllopsdagen här :)
Anna

2012-09-09 @ 11:06:08
http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fina bilder! ^^

Svar: Tack! :)
Anna

2012-09-12 @ 10:32:02
http://awesomecaroline.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: