Kärlekens dagar

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Vilken härlig kväll det blev igår. En bröllopsinbjudan damp ner i brevlådan och ett "save the date"-meddelande kom på Facebook. Nu när jag fått uppleva vår bröllopsdag så är det extra roligt att bli bjuden på bröllop. Nu vet jag ju vilken härlig dag som väntar de blivande makarna. Vad de har att se fram emot. Lyckan, värmen och kärleken. De själva har egentligen ingen aning innan dagen kommer. För det är såå stor skillnad på att faktiskt stå där som brud och brudgum mot att vara gäst. Jag är så glad att jag kommer få dela den största dagen med de lyckliga paren.
 
Ikväll ska jag och en kollega på kvällskurs. Vi ska lära oss lite mer om gemmologi (läran om ädelstenar) med inriktning på diamanter :)

Postat av: Anna . P

Love is in tha air! <3 :-)

Svar: Verkligen! Såå härligt :)
Anna

2012-09-26 @ 18:43:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: