Inflyttningspresent

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Så här blev inflyttningspresenten till paret vi var på fest hos igår. En blandad kompott. Ett av våra favoritviner, boken "Det bästa som sagts om kärlek", servetter, hemmagjord äppelmos, fudge från England, chutney från England och ett doftljus. En skolåda, silkespapper, etiketter, snöre och cellofan bildar ett riktigt fint paket. Jag tycker att det är himla kul att göra såna här presenter när man är ute i god tid och när man har turen att springa på de perfekta detaljerna. Paret blev glada och då är jag också glad :)
 
Nu är cellofanet slut... en fin liten anledning att besöka TGR igen. Köpte en rulle på 5 meter där. Den räckte till totalt tre liknande gåvor i samma storlek. Good to know.

Postat av: Anna . P

Jösses vilken present ni fick ihop!! Väldigt fin! Inte konstigt att värdparet blev glada, vem hade inte blivit det?! Själv va jag ju inte ute i lika god tid, så därför blev det lite fattigt, men en flaska god Amarone kan väl ändå ingen bli ledsen över? Eller? :-)

Svar: Haha, verkligen inte! Amarone är ju något av det godaste som finns (tycker jag iaf). Så det var inte fy skam! Mycket fin present :)
Anna

2012-09-24 @ 13:03:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: